Regulamin świadczenia usługi – wynajem dmuchańca.
1. W cenie wynajmu atrakcji wliczony jest transport do 15 km od siedziby firmy
(dodatkowy dystans liczony będzie taryfą 2zł/km), rozstawienie, przedłużacze, śledzie
trzymające dmuchaniec w miejscu oraz plandeki.
2. Aby napełnić powietrzem dmuchańce niezbędny jest dostęp do prądu 230V w
promieniu 50m. Jeżeli wynajmujący nie ma dostępu do prądu możliwe jest wynajęcie od
naszej firmy Agregatu prądotwórczego (3000W). Koszt wynajmu to 150zł / dzień.
Wynajmujący we własnym zakresie organizuje paliwo. Agregat dostarczony jest razem z
atrakcją i odbierany jest na takich samych zasadach.
3. W sytuacji, kiedy to z wyprzedzeniem będzie można ocenić, iż negatywne warunki
pogodowe (błyskawice, burze, ulewy, wichury, grad) uniemożliwią korzystanie z atrakcji
nasz pracownik skontaktuje się z Państwem celem ustalenia nowego terminu. Po
zainstalowaniu dmuchańca koszt wynajmu nie podlega zwrotowi.
4. Teren, na którym dmuchaniec będzie się znajdował musi być w miarę równy, trawiasty
i wyczyszczony z kamieni, szkła, zwierzęcych odchodów itp. Jeżeli teren będzie
wyraźnie zabrudzony zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usługi. Zadatek
w takiej sytuacji nie podlega zwrotowi.
5. Wynajmujący/organizator imprezy zobowiązany jest powiadomić o wszelkiego rodzaju
podziemnych niebezpieczeństwach przed wbiciem pierwszych śledzi. Wynajmujący musi
wiedzieć czy w trawniku są rury nawadniające, kable elektryczne, linie gazu, linie prądu
lub inne niebezpieczeństwa. Nasza firma nie odpowiada za złe dobranie terenu pod
rozstawienie oraz za szkody, które mogą powstać w wyniku nieudzielenia wyżej
wskazanych informacji.
6. Dmuchańca nie można rozkładać pod lub w bezpośrednim sąsiedztwie linii wysokiego
napięcia. W pobliżu otwartego ognia (np. ognisko, grill).
7. Wynajmujący musi przestrzegać zasad bezpieczeństwa zapisanych na etykiecie
każdego dmuchańca:
– na urządzeniu nie wolno spożywać jedzenia i napoi
– przed wejściem należy zdjąć: obuwie, okulary oraz wszelkiego rodzaju biżuterię
– nie dmuchańce nie wolno wnosić zabawek innych niż pluszowe
– zakaz wnoszenia ostrych przedmiotów,
– zabrania się polewania zjeżdżalni wodą,
– jeżeli w wyniku wysokich temperatur zjeżdżalnia się nagrzeje, zalecane jest
korzystanie jako podkład bawełnianych koców lub ręczników.
8 Zabrania się pompowania dmuchańca w trakcie opadów deszczu. Jeżeli zaczyna
padać należy wyprosić wszystkich z urządzenia, spuścić powietrze a następnie
zabezpieczyć atrakcję oraz umiejscowić dmuchawę w miejscu suchym i zadaszonym.
9. W razie silnego porywistego wiatru postępujemy tak samo jak w pkt. 9.
10. Wynajmujący musi zapewnić przynajmniej metrowej szerokości przejście dookoła
dmuchańca. Przejście to nie może być zastawiane.
11. Wynajmujący musi zabronić przebywania dzieciom i dorosłym w terenie
bezpośredniego kontaktu z dmuchawami i kablami pod napięciem elektrycznym. Teren
ten musi być zabezpieczony w gestii wynajmującego.
12. W razie nagłej utraty prądu urządzenie powoli zacznie opadać. Poproś wszystkie
dzieci i dorosłych bawiących się na urządzeniu, aby natychmiast usiadły i czekały na
instrukcje oraz pomoc w ewakuacji od dorosłego.
13.Dzieci w trakcie korzystania z atrakcji muszą być pod stałą opieką dorosłego –
opiekuna.
14. Na urządzenie można wchodzić jedynie w miejscach do tego przeznaczonych.
Zabrania się wchodzenia po ścianach bocznych oraz tylnych. Niedozwolonym jest
również przebywanie uczestników za urządzeniem w szczególności w miejscu, w którym
znajduje się dmuchawa.
15. Pod groźbą uszczerbku na zdrowiu zabrania się dotykania urządzeń elektrycznych
stanowiących wyposażenie sprzętu, przebywania w pobliżu lin kotwiczących urządzenia
z podłożem.
16. Jeżeli impreza odbywa się w godzinach wieczornych lub nocnych,
organizator/najemca musi zapewnić oświetlenie, na tyle odpowiednie, aby osoby
obsługujące urządzenie miały możliwość swobodnego rozłożenia/złożenia atrakcji.
17. Przy odbiorze dmuchańca nieuszkodzony sprzęt należy doprowadzić do stanu
czystości w jakim on był przy rozstawieniu. Brudne miejsca przetrzeć wodą z płynem do
mycia naczyń.
18. Przy odbiorze zastrzegamy sobie prawo do oceny wizualnej stanu technicznego
odbieranego dmuchańca. Jeżeli pojawią się w tym zakresie uwagi sporządzony zostanie
stosowny protokół.
19. Wynajmujący / Organizator ponosi wszelką odpowiedzialność (w tym finansową) za
szkody zaistniałe w czasie użytkowania atrakcji w tym szczególnie: przebicie,
uszkodzenie dmuchańca, dewastacje czy też wszelkie akty wandalizmu oraz
uszkodzenie plandek, przedłużaczy czy też dmuchawy.
20, Za przestrzeganie regulaminu i bezpieczeństwo zabawy na dmuchańcu odpowiada
osoba, która zamawia urządzenie.
21, Wynajmujący kwituje podpisem fakt zapoznania się z regulaminem i akceptacji jego
postanowień.